-
2025.gads aprīlis Attiecības ar savu ķermeni – ēšanas traucējumi.
-
2025.gads februāris Neirodažādība: klīnisko un veselības psihologu loma
-
2024.gads novembris Datu aizsardzība ārstniecības atbalsta personu darbā
-
2024.gads novembris Rudens smilšu spēles terapijas seminārs
-
2024.gads maijs Darbs ar genogrammu smiltīs
-
2024.gads aprīlis Trauma un kumulatīvā trauma psihodiagnostikā vardarbības kontekstā
-
2024.gads janvāris Dzimuma disforijas psihodiagnostika un psihologiskā palīdzība LGBTK klientiem
-
2023.gads septembris Motivējošā intervēšana
-
2023.gads novembris Pavasara seminārs smilšu spēles terapijā
-
2023.gads jūnijs Kognitīvo funkciju izpēte ar datorizētiem testiem
-
2023.gads augusts Starptautiskās smilšu spēles terapijas seminārs
-
2023.gads maijs Autonomās nervu sistēmas regulācijas pielietošana psihologiskā konsultēšanā, akcentējot traumatiskās pieredzes pārstrādi
-
2023.gads maijs Transcedentā funkcija un tās loma terapijas procesā
-
2023.gads aprīlis Terapeitiskās intervences stradājot ar pusaudžu un jauniešu psihiskās veselības aprūpē
-
2022.gads novembris Praktiski padomi bērnu un pusaudžu miega problēmu atklāšanā un risināšanā
-
2022.gads oktobris Mazās metodes psiholoģiskajā izpētē
-
2022.gads maijs Sodi, pieaugušie un citas problēmas
-
2022.gads maijs Agresīvs bērns. Agresīva klase.
-
2022.gads maijs Dzimtene un svešatne. Smilšu spēle darbā ar bēgļiem.
-
2022.gads maijs Kā saprast bērnu agresiju.
-
2022.gads aprīlis Trauma un tās dziedināšanas iespējas
-
2022.gads aprīlis Kā karš un piespiedu pārcelšanās ietekmē bērnu psihisko veselību.
-
2021.gads decembris Atkarības veidošanās un psihologiskā palīdzība atkarīgajiem un to ģimenēm
-
2021.gads decembris Katastrofalā domāšana
-
2021.gads septembris Ahenbaha bērnu un pieaugušo uzvedības novērtēšanas sistēma.
-
2021.gads augusts Simbolisms smilšu spēles terapijā. Patība un tās simboli smilšu spēles terapijā
-
2021.gads augusts Komunikācijas prasmju pilnveide darbā ar personām ar psihiskiem, uzvedības un nervu sistēmas attīstības traucējumiem
-
2021.gads jūnijs Junga teorijas pamati smilšu spēles terapijā
-
2021.gads maijs Bērns melo
-
2021.gads maijs Haoss istabā
-
2021.gads aprīlis Pēdējos gados adaptētie instrumenti un atbalsta materiāli darbam ar bērniem
-
2021.gads februāris Psiholoģiskā izpēte un atzinuma sastādīšana juridiskā kontekstā
-
2021.gads februāris Neirografikas pamati. Algoritmi.
-
2020.gads oktobris Zīmējumi kā novertēšanas un traumas pārstrādes projektīvās metodes
-
2020.gads augusts Covid vīrusa radītā pieredze darbā ar smilšu spēles terapijas metodi. Zemapziņas vēstījums – filmas fragmentu analīze.
-
2020.gads augusts “ Palīdzi bērnam nepadoties”.
-
2019.gads decembris Vardarbību veikušo personu rehabilitācija
-
2019.gads augusts Atmiņu pēdas smiltīs. Personības daļu izpratne sistēmiskā skatījumā.
-
2019.gads februāris Haoss un kārtība: radošie procesi smilšu spēlē. Pārnese un pretpārnese smilšu spēles terapijā
-
2019.gads janvaris Psihologa profesionālās darbības organizācija. Psihologa pienākumi un tiesības.
-
2019.gads janvāris Bērnu un pusaudžu psihiatrija
-
2019.gads janvāris Bērns ar traumatisku pieredzi. Audzināšanas izaicinājumi.
-
2018.gads decembris Psiholoģiskās konsultēšanas procesa vadlīnijas
-
2018.gads augusts Mandalas smilšu spēles terapijā, simbolu valoda mākslas terapijā un smilšu terapijā, robežu un pārneses problēmas smilšu spēles terapijā
-
2018.gads jūnijs Psihologa atzinumu vadlīnijas un to sagatavošana principi saskaņā ar psihologa likuma prasībām
-
2018.gads jūnijs Metaforisko kāršu pielietojums terapeitiskajā darbā
-
2018.gads marts “ Sieviete. V;irietis. Attiecības ģimenē”.
-
2018.gads februāris Terapeitiskās tehnikas un instrumenti darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
-
2018.gada februāris Smilšu spēles terapija:kopīgais dažādībā
-
2017.gads novembris Agresivitāte smilšu spēles terapijā ar bērniem
-
2017.gada augusts Destrukcija un kreativitāte smilsu spēles terapijā
-
2017.gads maijs Metaforiski asociatīvo kāršu izmantosana skolu psihologu darbā
-
2017.gads aprīlis Smilšu spēles terapija darbā ar bērniem un veciem cilvēkiem
-
2016.gads maijs, jūnijs profesionālās kvalifikācijas pilnveides programma Bērnu tiesību aizsardzības jomā – 40 stundas
-
2016.gads aprīlis Enurēze un enkoprēze bērniem un pusaudžiem, vajadzības un darbs ar vecākiem
-
2016.gads aprīlis Asperaga sindroms smilšu spēlē un tā izpratne
-
2016.gads marts Palīdzības process bērna un jaunieša ļaunprātīgas seksuālas izmantošanas gadījumā
-
2015.gads decembris Emociju loma psihisko traucējumu izcelsmē. Komunikācijas īpatnības strādājot ar cilvēkiem ar emocionāla rakstura problēmām.
-
2015.gads februāris Norvēģu pieredze masveida zaudējumu un sēru gadījumā
-
2014.gads augusts Pedagoga profesionālās kvalitātes novērtēšana – 5 kvalitātes pakāpe
-
2014.gads novembris Suicidālas uzvedības riski un to novēršana darbā ar klientiem
-
2014.gads septembris Kā rīkoties, kad bērns ir nepaklausīgs un agresīvs
-
2014.gads marts Pašpalīdzība profesionāļiem, Krīzes intervence
-
2014.gads marts Disciplīnas nodrošināšanas pamatprincipi izglītības iestādē
-
2013.gads decembris Neiropsiholoģijas un psihofizioloģijas aspekti Psiholoģijā un pedagoģijā
-
2013.gads oktobris Psihologa loma iekļaujošā izglītībā
-
2013.gads marts Starptautiskā konference „ ...un pa vidu cilvēkbērns”
-
2013.gads februāris Pozitīvās psiholoģijas idejas, metodes un to lietošana
-
2013.gads februāris Metodiskie ieteikumi darbā ar izglītojamajiem, kuriem ir agresīva uzvedība
-
2012.gads novembris Vai viegli augt? Mācīšanās grūtības bērniem
-
2011.gads novembris Vudkoka Džonsona kognitīvo spēju testa apmācības
-
2011.gads septembris Konfliktu risināšanas stratēģijas un to sniegtās iespējas
-
2011.gads augusts Izglītības psihologa darbs ar skolēniem, kuriem ir mācīšanās traucējumi
-
2011.gads jūnijs MMPI – 2 apmācība
-
2011.gads aprīlis Smilšu terapija psihologa darbā
-
2011.gads februāris Ahenbaha bērnu uzvedības novertēšanas sistēma
-
2011.gads februāris Traumas simptomu aptauja
-
2009.gads jūnijs Dialoga metode un tās izmantošana ģimenes konfliktos
-
2008.gads maijs Nometņu vadītāju kursi
-
2007.gads jūnijs Radoša pieeja dažādiem uzdevumiem mājturības un tehnoloģijas stundās
-
2007.junijs Ievads Pasaku terapijā
-
2006.novembris Екзстенцыалъный подход в работе с психологической травмой
-
2006.gada novembris RPIVA kreativitātes konference
-
2006.gada aprīlis Pieeja un darba paņēmieni vienādu iespēju nodrošināšanai zēniem un meitenēm
-
No 1993.gada dažādi kursi saistīti ar mājturības tēmām, datorkursi un psiholoģijas kurs